lördag 22 januari 2011

Hälar och hundar

Middagen på PUSH var trevlig. Push, vilket namn. För mig så känns det ganska hostilt. Men, det var en trevlig middag och jag fick samtala med skönt folk som jag borde se mer av. En av dom var Fredrik O, han skapar appar som du och jag tycker om och dessutom så är han en grym person. Niklas W är som vanligt en ära till möte personifierad. Jon och Love B förgyllde kvällen även dom. Födelsedagsbarnet Benji såg ut att njuta och det gladde mig, han behåller sin ödmjukhet trots att framgången sedan länge suddat ut den hos många på hans "nivå".
Vi hade en trevlig middag à ca 30 grabbar då det plötsligt trillade in en flock tjejer (typ barn, skämt åsido äldre tonåringar) på något som visade sig vara ett högklacksparty. En webbutik hade kvällen till ära valt att ha vernissage för sina nya skodon på tidigare nämnda "resto".
Det grundade för många ironiska skämt och en mycket god stämning. Den goda stämningen hade förmodligen infunnit sig ändå men det var på något sätt humorerotiskt att se alla dessa flickedamer strutta runt i klackar som de snart, säkert inom fem år, skulle komma att hantera.
Jag hade turen att ha den vackraste av damer hemma i min säng så strax innan tolv lämnade jag och åkte hem till min älskade hund Etna. Om klackarna slogs i taket efter det låter jag vara osag...



Konst av Viktor Byhr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar