söndag 5 december 2010

Vinn Konst!

Mina fontArttryck får alla, nästan, en touch av blandteknik. Det gör att trycket är i upplaga men just ditt verk blir unikt. Fattar du? 
Nu kan du vinna ett unikt tryck i upplaga. Gissa bara vad jag vill ha på min macka. 
Svaret finns i filmen nedan.


Ps. Tävlingen blir bara giltig om det är över 50 pers som deltar så 
sprid till dina vänner. Posta svaret i en kommentar under detta inlägg. Glöm inte kontaktuppgifter till dig. Vill du se ett exempel på FONTART så hittar du det längre ned på bloggen. Och du, det viktigaste är inte att vinna, det viktigaste är att ingen annan som är med vinner. 

Lycka till!



33 kommentarer:

  1. Schmür! Vet inte vad det är, kanske något från Peru, men det är vad du vill ha på mackan! Easy peasy.

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte se filmen i min ajfön men jag litar på Aludd. Endast smör på mackan är unge herr Byhrs melodi.

    SvaraRadera
  3. Härligt med tävlande redan nu. Jag kommer att dra lott då vi når 50 tävlande, sprid budskapet och lycka till!

    SvaraRadera
  4. Bara smyr bara smyr baara smmyyyr = bara smör.

    Mitt Svar: bara smör.

    MVH emelie sjöberg

    SvaraRadera
  5. Instämmer med tidigare tävlande - bare smyyr= bara SMÖR, precis som mina småttingar:-)

    Bästa hälsningar
    /Amanda von Matern

    SvaraRadera
  6. I'm going to go with "bara schmyr".

    SvaraRadera
  7. Jag tror på Barash myhr. Det är en Egyptisk korv gjord av sandkorn och kött från tempelälgen.

    martin.toresson@andrask.se

    SvaraRadera
  8. Du vill bara ha schmyyr!

    SvaraRadera
  9. endast smöööör!
    jacobtbh@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Smööööööööör!!!!!!

    Orka hålla på att trixa med pålägg =)

    SvaraRadera
  11. Jag vet att Byhr bara vill ha Kaspisk kaviar på sina mackor. Möjligen en släng gåspaté för att runda av smakerna lite.
    Smör är bara ett kod ord för "att smöra på lite" eller att "SCHTEKA" som man sa på tidigt 00-tal nere på Stureplan i stockholm, ett uttryck som säkerligen används flitigt efter Avenyn på helger och Onsdagar, eller av pappa Christer då afärerna går i lås.
    Du kan skicka tavlan till: Christian Schjött-Quist, Grevturegatan 14 8tr (spelar ingen roll vilken dörr) 114 46 Stockholm .

    SvaraRadera
  12. Bara smör... (tycker du även att det är gott när man beställer en macka från nåt fik och så får tar man en tugga rätt i en smörklump? En sån där en-centimeters djup smörklump som sprätter fram mellan framtändersgluggen?)

    @valentin.se

    SvaraRadera
  13. Det ser jag som en ren bonus Maria.

    SvaraRadera
  14. Schhyyymüüüüüüüüuüür saja te daaaj.

    SvaraRadera
  15. bara smör?? iisch, smör e hemskt... du gillar säkert "locket" på frallorna med? illa... mkt illa...


    Erland

    SvaraRadera
  16. Fishbrain med grab eat save the world

    SvaraRadera
  17. Barrrra schmmyyyrrr (bara smör mums ;D)

    SvaraRadera
  18. Smör, riktigt smööör och äkta sådant. mathsb@comhem.se

    SvaraRadera
  19. Smör eller som vi säger här: bötter

    SvaraRadera
  20. Jag tror att du i filmen drabbats av tillfällig sinnesförvirring och dessvärre i samband med detta mist all känsla för god smak, men tror samtidigt att du innerst inne (och som säkerligen skulle framgå vid ett nytt spörsmål) egentligen vet att den allra godaste mackan är med Kvibille whiskycheddar och mammas hemlagade rabarber- och jordgubbsmarmelad. Det vet ju alla.
    Det är följaktligen ovan (den godaste) ost- och marmeladmackan du vill ha. Det finns ju ingen anledning att önska sig det näst bästa.

    /Lisa

    SvaraRadera
  21. SMÖR! endast!!
    En äkta Byhr hade suttit fint i lägenheten så antingen får du komma hit eller så vinner jag tävlingen, deal?

    MVH Tom Schedin
    tomschedin@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Smööööör :)

    // Josefine
    enifesoj_88@hotmail.com

    SvaraRadera