onsdag 17 november 2010

Jag minns

Jag har varit med om endel, mycket, eller kanske allt. För att jag hellre gör än funderar på att göra. Jag satt och tittade på lite gamla bilder och njöt av minnen.

Jag minns när jag var inline-åkare, eller det kommer jag alltid att vara, även om jag är fegare nu.
Jag minns när jag hittade ställen att åka på som ingen annan tänkt på.

Jag minns när jag åkte på Inline-turné och hade en egen kondom för RFSU.

Jag minns när man var cool även om man hade den töntigaste mobilen.
Jag minns första gången jag såg en bild på ett av mina konstverk hemma hos någon.

Jag minns inte den där utekvällen då jag däckade i fel säng.


Jag minns när jag klädde ut mig till en paprika och körde en produktsampling på Landalatorg.



Jag minns när jag ställde ut på Världskulturmuseet i Göteborg.

2 kommentarer:

  1. Minns du när vi rökte godis på Martin Sands balkong? Det var tider det. /Dala-Martin

    SvaraRadera
  2. Oja, hur skulle jag kunna glömma det. Pepparn i fajset minns jag också. Haha vilken helg det var.

    SvaraRadera