fredag 1 oktober 2010

Helg med oktoberkalas




"Diamonds on your finger"stönar Eddie i party all the time från 1980nåt. Det kan stämma, att jag på lördag kommer att stöna och party all the time. Det är oktoberfest. Det är oktobermånad och det är månaden då jag fyller år. Det sistnämnda känns dock lite dumt att fira, grattis nu är du närmre döden liksom. Fakk datt.




" I wish you would bring some of your love home to me"sjunger han nu. Ja vem gör inte det. Etna har varit fantastisk på alla konstiga platser vi varit på den här veckan. I kväll ska jag och Etna fira Oktober med salami, i morgon skall jag på kalas.




"There's a loving in you eyes all the way", den du, Karma Chameleon, den var du inte beredd på lilla hund. Jag undrar om de spelar musik från 80-talet på oktoberkalaset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar